امروز:   فروردین ۳۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

دختران فوتبالیست اردنی در تهران؛ بدون حجاب و با شورت ورزشی

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال دختران ایران و اردن روز دوشنبه (دوم مهر) با حضور زنان تماشاگر و گروهی از خبرنگاران در باشگاه «آرارات» تهران برگزار شد. تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی فوتبال قهرمانی آسیا آماده می‌کند در این مسابقه به پیروزی سه بر یک دست یافت. در این مسابقه تعدادی از بازیکنان تیم ملی اردن بدون حجاب و با شورت ورزشی در میدان حاضر شده‌ بودند که تصاویر آنها نیز در رسانه‌های رسمی ایران منتشر شده است.

*******

 

گروهی از خبرنگاران و عکاسان برای نخستین‌بار موفق به پوشش اخبار و تصاویر مسابقه فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران و اردن در تهران شدند.

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال دختران ایران و اردن روز دوشنبه (دوم مهر) با حضور زنان تماشاگر و گروهی از خبرنگاران در باشگاه «آرارات» تهران برگزار شد.

تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی فوتبال قهرمانی آسیا آماده می‌کند در این مسابقه به پیروزی سه بر یک دست یافت.

لیلا صوفی‌زاده٬ نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال به همراه نیک دست٬ مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و نظارت معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان از تماشاگران این مسابقه بودند.

سایت «ایران‌آنلاین» گزارش کرده «با تلاش و پیگیری‌های نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال برای نخستین بار خبرنگاران و عکاسان بدون محدودیت و مشکلی وارد ورزشگاه شدند و اخبار را پوشش دادند.»

تصاویر این دیدار از سوی خبرگزاری‌های ایرنا٬ مهر و چند رسانه ورزشی دیگر منتشر شده است.

در این مسابقه تعدادی از بازیکنان تیم ملی اردن بدون حجاب و با شورت ورزشی در میدان حاضر شده‌ بودند که تصاویر آنها نیز در رسانه‌های رسمی ایران منتشر شده است.

مسابقات فوتبال زنان در ایران با محدودیت‌های فراوانی برگزار می‌شود و به طور معمول هیچ خبرنگار یا تماشاگر مردی اجازه تماشای این مسابقات در ورزشگاه‌ها را ندارد.

۳ مهر ۱۳۹۷

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی