امروز:   فروردین ۳۱, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

وضعیت عاطقه رنگریز و لیلا حسین زاده

روز چهاردهم مرداد جلسه دادگاه #عاطفه_رنگریز به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد. برای عاطفه رنگریز قرار وثیقه دو میلیارد تومانی صادر شده است که امکان تامین این قرار برای خانواده ی ایشان وجود ندارد.  نیز رئیسیان وکیل ‏ لیلا حسین‌زاده در توییتر خود خبر داد که امروز ‎موکلش را برای اجرای حکم ۳۰ ماه حبس به بند منتقل کرده‌اند. اگرچه مسئولان دانشگاه تهران بارها اعلام کرده بودند که اجرای حکم زندان دانشجویان پس از پایان دوره تحصیل آنها خواهد بود این در حالیست که لیلا حسین زاده هنوز دانشجو دانشگاه تهران  است

 

 

 

***

 

 

 

روز چهاردهم مرداد جلسه دادگاه #عاطفه_رنگریز به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد. برای عاطفه رنگریز قرار وثیقه دو میلیارد تومانی صادر شده است که امکان تامین این قرار برای خانواده ی ایشان وجود ندارد. عاطفه رنگریز به همراه #ندا_ناجی #مرضیه_امیری و #آنیشا_اسداللهی همزمان با روز جهانی کارگر در تهران دستگیر شدند.

رئیسیان وکیل ‏ لیلا حسین‌زاده در توییتر خود خبر داد که  ‎موکلش را برای اجرای حکم ۳۰ ماه حبس به بند منتقل کرده‌اند.اگرچه مسئولان دانشگاه تهران بارها اعلام کرده بودند که اجرای حکم زندان دانشجویان پس از پایان دوره تحصیل آنها خواهد بود، این در حالیست که لیلا حسین زاده هنوز دانشجو دانشگاه تهران بوده و فارغ التحصیل نشده است.

کمپین حمایت از بازداشت شدگان اول ماه مه

۱۴ مرداد ۹۸

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی