امروز:   فروردین ۳۱, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

شرکت نیشکر هفت تپه؛

شمار کارگران بازداشتی روز جاری به ۱۴ تن رسید 

روز جاری، ۱۱ تن از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه که با دعوت قبلی کمیسیون اجتماعی مجلس، قصد سفر به تهران را داشتند، در عوارضی خرم آباد، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند. همچنین ۳ تن دیگر از کارگران نیز روز جاری توسط نیروهای امنیتی در هفت تپه بازداشت شده اند.

 

 

 

***

 

 

 

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، امروز یکشنبه ۱۴ مهرماه ۱۳۹۸، تعدادی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

بر اساس این گزارش، شماری از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه، با توجه به دعوت قبلی کمیسیون اجتماعی مجلس، قصد سفر به تهران را داشتند که ماموران پلیس امنیت در عوارضی خرم آباد، مانع آنان شده و بدون ارایه مدرک قضایی، ۱۱ تن از آنان را بازداشت کردند.
اسامی تعدادی از بازداشت شدگان عبارت است از “محمد خنیفر، امید آزادی، مهدی داوودی، ابراهیم عباسی منجزی، حسن جوادی کهنگی، محمد امیدوار، عماد کثیر”.

بر اساس این گزارش روز جاری همچنین ۲ تن دیگر از کارگران به نام های “محمود خدایی و ایمان اخضری” توسط نیروهای امنیتی در هفت تپه بازداشت شده اند.

لازم به ذکر است، روز جاری یوسف بهمنی، از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. وی روز گذشته در جریان تجمع اعتراضی کارگران این شرکت در مقابل دفتر مدیریت به سخنرانی پرداخته بود. کارگران حاضر در این تجمع خواستار پرداخت مطالبات مزدی خود، لغو احکام صادره علیه کارگران، بازگشت به کار کارگران اخراجی و بازگرداندن این شرکت به بخش دولتی شده بودند.

گفتنی است دور جدید اعتصاب و اعتراض کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه، از روز دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸، به دلیل اخراج همکارانشان آغاز شده است.

۱۵ مهر ۹۸

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی