امروز:   فروردین ۹, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
مارس 2024
د س چ پ ج ش ی
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
آخرین نوشته ها

تجمع اعتراضی در جلوی سفارت جمهوری اسلامی در برلین

 روز ۲۹ آبان چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰ جمعی بزرگی از ایرانیان در حمایت از جنبش اعتراضی مردم ایران در گران شدن بنزین و علیه سرکوب مرگبار حکومت جلوی سفارت جمهوری اسلامی گردهم آمدند.شرکت کنندگان این تجمع ترکیب مختلفی را از نظر سنی، گرایش سیاسی، جنسی و جنسیتی و اجتماعی تشکیل می دادند که خبر از دغدغه و نگرانی بیشتر مردم در خصوص مسائل جاری و سرکوب ها و کشته شده های اخیر ایران دارد

 

 

***

 

 

روز ۲۹ آبان چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰ جمعی بزرگی از ایرانیان در حمایت از جنبش اعتراضی مردم ایران در گران شدن بنزین و علیه سرکوب مرگبار حکومت جلوی سفارت جمهوری اسلامی در برلین گردهم آمدند.

شرکت کنندگان این تجمع ترکیب مختلفی را از نظر سنی، گرایش سیاسی، جنسی و جنسیتی و اجتماعی تشکیل می دادند که خبر از دغدغه و نگرانی بیشتر مردم در خصوص مسائل جاری و سرکوب ها و کشته شده های اخیر ایران دارد.

در این برنامه سرکوب های جمهوری اسلامی بشدت محکوم شد و رهبر جمهوری اسلامی را بطور اخص مسئول مستقیم کشته های اخیر می دانستند چرا اعتراض مردم به ۳۰۰ درصدی بنزین را مرتبط با اشرار اعلام کرد و بدین وسیله چراغ سبز سرکوب و خشونت دولتی را صادر کرد.

از خواست های عمده ی این تجمع کم نظیر آزادی کلیه دستگیر شد گان اعتراضات اخیر و روز جهانی کارگر و نیز کلیه ی زندانیان سیاسی و عقیدتی و مدنی بود.

قابل توجه است این حضور متنوع و رنگین در پاسخی همدلانه به دعوت کمیته ی دفاع از زندانیان سیاسی و کانون پناهندگان سیاسی برلین انجام گرفت.

آذین – ۳۰ آبان ۹۸

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی