امروز:   فروردین ۳۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

گردهمایی اعتراضی امروز دانشجویان دانشگاه شریف

جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به سرنگونی هواپیمای ایران-اوکراین که حاوی جمع کثیری از دانشگاهیان بود، امروز دست به تجمعی اعتراضی زدند. ا همچنین در تجمع امروز هیئت رئیسه ی این دانشگاه نیز در میان تجمع کنندگان شرکت کردند…/.دستگیری دو دانشجو در این تظاهرات ها و بی خبری از آنها با نام های #صلاح_غریبی و  #نبی_تردست

 

 

 

***

 

 

 

گردهمایی اعتراضی امروز دانشجویان دانشگاه شریف در اعتراض به کشته شدن سرنشینان هواپیمای اوکراین

جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به سرنگونی هواپیمای ایران-اوکراین که حاوی جمع کثیری از دانشگاهیان بود، امروز دست به تجمعی اعتراضی زدند. این تجمع در شرایطی در مقابل دانشکده کامپیوتر این دانشگاه برگزار شد که علی رغم اعلام قبلی روابط عمومی دانشگاه مبنی بر برگزاری مراسم سوگواری کشته شدگان، این مراسم را به دلیل فشارهای امنیتی لغو کرد و در ادامه تمامی امتحانات نوبت عصر نیز بنا به اعلان رئیس دانشگاه لغو گردید. همچنین در تجمع امروز هیئت رئیسه ی این دانشگاه نیز در میان تجمع کنندگان شرکت کردند.

این دانشجویان عصر روز شنبه نیز در ساعاتی متمادی با همراهی مردم تجمع اعتراضی گسترده ای را در صحن و مقابل این دانشگاه برگزار کردند.

_______

دو خبر قوری در خصوص دستگیری و بی خبری از وضعیت دو دانشچو

۱. #صلاح_غریبی دانشجوی دامپزشکی دانشگاه رازی کرمانشاه عصر دیروز در جریان تجمع دانشجویان این دانشگاه در سوگ جانباختگان هواپیما بازداشت شده است و همچنان خبری از وضعیت وی در دست نیست.

 

 

 

۲. #نبی_تردست دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه شناسی دانشگاه رازی کرمانشاه عصر دیروز در جریان تجمع دانشجویان این دانشگاه در سوگ جانباختگان هواپیمای اوکراینی بازداشت شده است و همچنان خبری از وضعیت وی در دست نیست.

 

شورای صنفی دانشجویان کشور- ۲۳ دی ۹۸

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی