امروز:   اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
می 2024
د س چ پ ج ش ی
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

جبهه ملی: نیروهای جنگ‌افروز و مخرب در منطقه خاورمیانه محکوم کردند

سازمان‌های جبهه ملی ایران در خارج از کشور و جبهه ملی ایران – اروپا ضمن محکوم کردن هر نوع اقدام نظامی از طرف اسراییل و جمهوری اسلامی یا هر کشور ثالثی، خواهان پایان سیاست جنگ‌افروزی و استقرار آرامش و صلح در منطقه است. و تنها راه برون رفت مشکلاتی که مردم میهنمان با آن درگیر هستند، گرفتن قدرت از نظام جمهوری اسلامی توسط مردم ایران و جایگزینی آن با حکومتی ملی، باورمند به صلح، همزیستی مسالمت‌آمیز ملل منطقه، احترام به آزادی و حقوق بشر است…

***

سازمان‌های جبهه ملی ایران در خارج از کشور و جبهه ملی ایران – اروپا: ما نیروهای جنگ‌افروز و مخرب را در منطقه خاورمیانه محکوم می‌کنیم

حمله به اسراییل توسط جمهوری اسلامی بوسیله صدها پهپاد و موشک اقدامی است که می تواند صفحه‌ی شوم جدیدی را در تاریخ کشورمان رقم بزند.

سالهاست که علیرغم تمام تلاش ملت ایران برای دستیابی به آزادی و دموکراسی میهن ما گرفتار نظام خودکامه‌ای است که با اتخاذ سیاست‌های مبتنی بر ایدئولوژی اسلام سیاسی، بدور از خرد و بدون در نظر گرفتن منافع ملی از طرف رهبران این نظام و اصرارشان بر اشتباهاتی که برایشان تبدیل به مسائلی هویتی شده، اقتصاد، فرهنگ، امنیت و اتحاد ملی ایران را دچار مخاطره کرده و کشور را در معرض مسائل پیچیده و بعضا لاینحل قرار داده است.

سیاست های مبتنی بر ایدئولوژی دینی، تنش زایی، درگیر شدن با بسیاری از کشورهای جهان، و دخالت‌های سیاسی، نظامی در کشورهای منطقه به انزوای جمهوری اسلامی انجامیده و در طول چهار دهه گذشته روز به روز شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور را سخت‌تر کرده است. پیامد این انزوا را در شرایط فاجعه آمیز اقتصادی و نابودی زیست بوم ایران می‌توان دید. کار به جایی رسیده که اسراییل ساختمان کنسولگری ایران را در دمشق بمباران می‌کند و کشور را در موقعیتی خطرناک قرار میدهد و پاسخ پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی می تواند نه تنها ایران بلکه کل خاور میانه را در معرض جنگی هولناک و خانمانسوز قرار دهد که این امر در تضاد روشن با منافع ملی ایران و کل منطقه است. کارنامه حکومت اسرائیل در منطقه نیز مملو از دشمنی ها و تجاوزات فاحش به حقوق اساسی مردم فلسطین است.

حمله به کنسولگری ایران در دمشق یا هر سفارت دیگر همانطور محکوم است که حمله گسترده پهپادی و موشکی سپاه به اسرائیل. از نظر ما جمهوری اسلامی، دولت اسرائیل، حماس و حزب الله لبنان نیروهای تخریب و دشمنان رفاه، صلح و آزادی در منطقه میباشند.

راه برون رفت از مسائل متعددی که امروز میهنمان را درگیر خود نموده، گرفتن قدرت از نظام جمهوری اسلامی توسط مردم ایران و جایگزینی آن با حکومتی ملی، باورمند به صلح، همزیستی مسالمت آمیز ملل منطقه، احترام به آزادی و حقوق بشر است. ادامه جنگ کنونی فاجعه‌ای برای ایران، منطقه و چه بسا افتادن در دام سیاستهای دولت اسراییل است.

سازمان‌های جبهه ملی ایران در خارج از کشور و جبهه ملی ایران – اروپا ضمن محکوم کردن هر نوع اقدام نظامی از طرف اسراییل و جمهوری اسلامی یا هر کشور ثالثی، خواهان پایان سیاست جنگ افروزی و استقرار آرامش و صلح در منطقه است.

جبهه ملی ایران – اروپا و

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ آوریل ۲۰۲۴

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی