امروز:   اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
می 2024
د س چ پ ج ش ی
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

زنان و مردم تیررس اصلی جنگ حکومت

بیانیه: اولین بار نیست که فرمان حجاب اجباری به جنگ همه جانبه علیه مردم همراه می‌شود. حکومتی که موجودیت خود را در تقابل با زنان می‌داند با تجدید قوا علیه زنان و  به‌راه انداختن جنگ منطقه‌ای تلاش می‌کند خود را از فشار مبارزات مردم در تمام عرصه‌های اجتماعی برهاند. لشگرکشی به خیابان و بگیر و ببندهای پلیسی _ امنیتی در طی همه سالیان حاکمیت بساط زن‌ستیزی و  فساد و چپاول، هرگز نتوانسته مبارزات زنان و دیگر بخش‌های جامعه را به عقب براند…

***

🚩بیانیه

اولین بار نیست که فرمان #حجاب_اجباری به جنگ همه جانبه علیه مردم همراه می‌شود.

بعد از  سالها جنگ زنان با آپارتایدی که قصدش حذف زنان از تمام عرصه های زندگی با نماد #حجاب_اجباری بوده دیگر بر کسی پوشیده نیست که هدف حاکمان از جنگ با زنان تقابل با همه ی جامعه و خالی کردن بیش از پیش سفره های مردم و سرکوب همه بخشهای جامعه است .
زنان همواره  اولین تیررس جنگ حاکمیت آپارتاید جنسیتی  بر علیه زندگی و آزادی  بوده اند
جنگی که  قدمت ۴۵ ساله دارد  واینبار رودرویی حکومت با زنان از پشتیبانی و همراهی همه مردم برخوردار می باشد.

فرمان سرکوب زنان این بار تحت عنوان”طرح نور”
هجوم گسترده نیروهای سرکوبگر به خیابانها را به دنبال داشت.
درگیری و بازداشت زنان با  آغاز حمله موشکی به اسرائیل و ایجاد فضای جنگی در جامعه همراه شده است.

حکومتی که موجودیت خود را در تقابل با زنان می داند با تجدید قوا علیه زنان و  براه انداختن جنگ منطقه ای تلاش می کند خود را از فشار مبارزات مردم در تمام عرصه های اجتماعی برهاند.
بازگشت چندین باره ماشین سرکوب گشت ارشاد که چرخهایش به خون #مهسا_امینی و صدها انسان آزاده که در جنبش ” زن زندگی آزادی ” جانشان را از دست دادند ، هرگز نمی تواند عزم آهنین زنان و مردم به جان آمده ، برای احقاق حقوق انسانی خود را در هم بشکند.
لشگرکشی به خیابان و بگیر و ببندهای پلیسی _ امنیتی در طی همه سالیان حاکمیت بساط زن ستیزی و  فساد و چپاول ، هرگز نتوانسته مبارزات زنان و دیگر بخشهای جامعه را به عقب براند.

حجاب اجباری به عنوان اولین خاکریز مبارزاتی توسط زنان فتح شده است و باز پس گرفتنی نخواهد بود
همچنین دیوار تفکیک و  آپارتاید جنسیتی در جشن ها و مراسم های گروهی و خیابانی، زیر گامهای پر قدرت اراده مردمی در حال فروپاشی است.
عزم ما زنان و همه مردم برای داشتن زندگی در خور شآن انسان، تمام طرح ها و برنامه های سرکوب حکومتی را به شکست خواهد کشاند و فریاد #زن_زندگی_آزادی است که همه صداها را متحد کرده و قدرت می بخشد. / ندای زنان ایران

نه به جنگ
نه به آپارتاید جنسیتی
زن زندگی آزادی

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی