امروز:   مهر ۲۵, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
اکتبر 2024
د س چ پ ج ش ی
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
آخرین نوشته ها

دفتر حقوق بشر سازمان ملل “سخنان نفرت‌انگیز” نتانیاهو را محکوم کرد

سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد بدون ذکر بیانیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل نوشت: «بیانیه‌های اخیر که کل لبنان را تهدید می‌کند تشویق یا پذیرش خشونت علیه غیرنظامیان وتاسیسات غیرنظامی است.»…./

*****

 

پس از حمله موشکی سپاه پاسداران به اسرائیل، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر و سران ارتش این کشور بلافاصله واکنش نشان دادند و تهدید کردند این اقدام ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند. بسیاری از متحدان اسرائیل حمله موشکی ایران به اسرائیل را محکوم کردند.

در ادامه واکنش‌ها به حمله نیروهای اسرائیلی به نیروهای حافظ صلح یونیفل در جنوب لبنان، ارتش اسرائیل اعلام کرد که در حال انجام تحقیقات در این زمینه است.

در بیانیه‌ای که ارتش اسرائیل منتشر کرده آمده است که دو عضو نیروهای حافظ صلح سازمان ملل به‌صورت “غیرعمدی و تصادفی” در پی تیراندازی زخمی شده‌اند.

پیش‌تر گزارش شده بود که نیروهای اسرائیل روز جمعه به یک نقطه دیده‌بانی متعلق به نیروهای حافظ صلح یونیفل در پایگاه اصلی آن در نقوره در جنوب لبنان تیراندازی کردند که درپی آن دو نفر زخمی شدند.

نیروهای اسرائیل همچنین روز پنج‌شنبه به محوطه دیگری از سایت یونیفیل نفوذ کردند که منجر به تبادل آتش با نیروهای حافظ صلح یونیفل شد.

 

۲۱ مهر ۱۴۰۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی