امروز:   اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
می 2024
د س چ پ ج ش ی
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

«حمله هوایی محدود اسرائیل» به ایران؛ صداوسیما هر گونه آسیب را تکذیب کرد؛ هواپیماها تغییر مسیر دادند

یک مقام ایرانی به رویترز گفت که انفجارهای شنیده شده در اصفهان در نتیجه فعال شدن سامانه‌های پدافند هوایی ایران بوده و هیچ حمله موشکی به ایران انجام نشده است…./

خبرگزاری سی‌ان‌ان آمریکا به نقل از یک مقام این کشور از حمله اسرائیل به هدف یا هدف‌هایی در داخل ایران در بامداد جمعه ۱۹ آوریل (۳۱ فرودین) گزارش داد. دو مقام دفاعی اسرائیل هم حمله هوایی به ایران را در گفتگویی با نیویورک تایمز تایید کرده‌ و آن را به یک «پایگاه نظامی هوایی» در نزدیکی اصفهان توصیف کردند.

یک مقام ایرانی اما به رویترز گفت که انفجارهای شنیده شده در اصفهان در نتیجه فعال شدن سامانه‌های پدافند هوایی ایران بوده و هیچ حمله موشکی به ایران انجام نشده است.
واکنش وزیر امنیت داخلی اسرائیل حمله کشورش به ایران را ضعیف و مسخره خواند

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل در واکنش به گزارش‌های منتشر شده دال بر حمله کشورش به ایران آنرا ضعیف خواند و «مسخره» توصیف کرد.

این عضو دارای گرایش راست افراطی در کابینه بنامین نتانیاهو پیش‌تر در پی حملات موشکی و پهپادی گسترده و بی‌سابقه ۱۴ آوریل ایران به اسرائیل خواستار آن شده بود که پاسخ کشورش به ایران قوی و نامتناسب باشد.

فرمانده هوافضای سپاه: صد در صد می‌زنیم، نگران نباشید

امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه ۳۰ فروردین در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره واکنش ایران به حمله احتمالی اسرائیل گفت: «صد در صد می‌زنیم، نگران نباشید.»

 

۳۱قروردین ۱۴۰۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی