امروز:   اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
می 2024
د س چ پ ج ش ی
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
آخرین نوشته ها

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران

معلمان آزاده و عدالت‌خواه ایران! بر ما معلمان است که به‌عنوان کارگزاران اصلی نظام آموزش و پرورش و دغدغه‌مندان آینده فرزندان جامعه، همت کنیم و با همدلی و اتحاد برای برون‌رفت از این شرایط دهشتناک بکوشیم تا از بحران‌هایی‌ که محصول بی‌تدبیری و بدمدیریتی نامسئولان این نظام است، بیرون آئیم. وعده‌گاه ما روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۱۰ صبح در مکانهای تعیین شده…

***

نظام آموزش و پرورش جامعه‌ی ما سال‌هاست که درگیر بحران هایی‌ست که محصول بی‌تدبیری و بدمدیریتی نامسئولان این نظام است. افت تحصیلی، بازماندن صدها هزار نفر از فرزندان این مرز و بوم از تحصیل، بی‌انگیزگی دانش‌آموزان، کالایی شدن آموزش و بازتولید تضاد طبقاتی، بی‌اعتباری علم و دانش، نادیده گرفتن و دست‌درازی به حقوق معلمان، تعطیلی قانون و منطق و عقلانیت و…. بخشی از بحران‌هایست که نظام آموزشی ما در آن غرق شده است.

در این شرایط بر ما معلمان است که به عنوان کارگزاران اصلی نظام آموزش و پرورش و دغدغه‌مندان آینده فرزندان جامعه، همت کنیم و با همدلی و اتحاد برای برون‌رفت از این شرایط دهشتناک بکوشیم.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان، همه شما بزرگواران و دغدغه‌مندان عرصه تعلیم و تربیت را به این مهم فرا می‌خواند که به مناسبت روز و هفته معلم و نشان‌ دادن عزم و اتحادمان برای ساختن جامعه‌ای آزاد و برابر گرد آییم و پیمان ببندیم که تا آن روز فرخنده از پای ننشینیم. به اعتقاد ما این رسالتی‌ست که تاریخ بر دوش ما گذاشته است. مبادا شانه از بار مسئولیت خویش خالی کنیم و شرمنده‌ی حال و آینده شویم.

وعده‌گاه ما روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

ساعت ۱۰ صبح

تهران: روبروی سازمان برنامه و بودجه

مراکز استانها: روبروی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها

شهرستانها: روبروی ادارات آموزش و پرورش

شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی