امروز:   اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

«سحر بهشتی» توسط ماموران امنیتی بازداشت شد

saharkaikروز گذشته ماموران پلیس امنیت «سحر بهشتی»، خواهر شهید «ستار بهشتی» را به دلایل نامعلوم بازداشت کردند. «سحر بهشتى» که به همراه همسرش براى تحویل گرفتن کیک تولد «ستار بهشتى» جلوى در منزل حاضر شده بود، توسط مامورین مورد ضرب و شتم قرار گرفت و بازداشت شد. خانواده بهشتی طی فراخوان عمومی اعلام کرده بودند که می‌خواهند روز جمعه پنجم شهریور، مراسم سالگرد تولد فرزندشان را در منزل خود برگزار کنند. آن‌ها از مردم خواسته بودند که در این مراسم حضور به هم رسانند، اما ماموران امنیتی از برگزاری این مراسم جلوگیری به عمل آوردند

 

 

***

 

 

به گزارش خبرنگار «سحام»، «سحر بهشتی» خواهر «ستار بهشتی» در حالی روز گذشته توسط ماموران پلیس امنیت بازداشت شد که قرار بود در مراسم سالگرد تولد برادرش حضور به هم رساند.

«سحر بهشتى» که به همراه همسرش براى تحویل گرفتن کیک تولد «ستار بهشتى» جلوى در منزل حاضر شده بود، توسط مامورین مورد ضرب و شتم قرار گرفت و بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، «مصطفى اسلامى» همسر «سحر بهشتى» نیز به همراه همسرش بازداشت گردید، اما دقایقى پیش توسط مامورین امنیتى آزاد شد.

تا لحظه مخابره این خبر، ماموران امنیتی از آزادى «سحر بهشتى» ممانعت به عمل آورده و اعلام کرده‌اند «وى باید به دادسرا منتقل شود.»

«گوهر عشقى» مادر «سحر بهشتی» به خبرنگار «سحام»، مى‌گوید که «داماد و دخترم را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند و دلیل بازداشت را هم اعلام نکردند.»

خانم «عشقی» به خبرنگار «سحام» می‌گوید که «پسرم را در راه ایران از دست دادم و دخترم را هم فدای آزادی ایران خواهم کرد.»

خانواده بهشتی طی فراخوان عمومی اعلام کرده بودند که می‌خواهند روز جمعه پنجم شهریور، مراسم سالگرد تولد فرزندشان را در منزل خود برگزار کنند. آن‌ها از مردم خواسته بودند که در این مراسم حضور به هم رسانند، اما ماموران امنیتی از برگزاری این مراسم جلوگیری به عمل آوردند.

«ستار بهشتی» کارگر و وبلاگ‌نویس ایرانی بود که در تاریخ ۹ آبان‌ماه ۱۳۹۱ توسط پلیس فتا دستگیر شد. او به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی از طریق فعالیت در شبکه‌ی اجتماعی و فیس بوک» بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل شده بود. در مدّت بازجویی به شدت از سوی پلیس فتا شکنجه شد و در همین جریان درگذشت و در رباط کریم (محل زندگی‌اش) به خاک سپرده شد. بر اساس گزارش ثبت شده در روابط عمومی بهشت زهرای تهران، ستار بهشتی در ۱۳ آبان‌ماه به شهادت رسیده است.

 

۵ شهریور ۱۳۹۵

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی