امروز:   شهریور ۲۸, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
سپتامبر 2024
د س چ پ ج ش ی
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
آخرین نوشته ها

چالش‌های برابری جنسیتی در مناصب سیاسی

فاطمه صادقی: زنان ایران از دوگانه اصلاح یا انقلاب عبور کرده‌اند. اگر مردم برای اعتراض به خیابان می‌روند، به دلیل نتیجه نگرفتن از اصلاحات است. اصلاح‌طلبان قبلا می‌گفتند دیگران نمی‌گذارند ما کار کنیم، اما الان آقای پزشکیان می‌گوید قرار نیست اتفاق خاصی بیفتد…فاطمه علمدار: برابری جنسیتی امتیازی نیست که فقط به زنان داده می‌شود. جامعه برای برون‌رفت از بحران‌های موجود، با نوعی سرگیجه فرهنگی مواجه است…/

***

گفتگوی فاطمه صادقی، بهاره آروین، فاطمه علمدار و زهرا اردکانی

📺مدرسه آزاد فکری

🎙فاطمه صادقی: زنان ایران از دوگانه اصلاح یا انقلاب عبور کرده‌اند. اگر مردم برای اعتراض به خیابان می‌روند، به دلیل نتیجه نگرفتن از اصلاحات است. اصلاح‌طلبان قبلا می‌گفتند دیگران نمی‌گذارند ما کار کنیم، اما الان آقای پزشکیان می‌گوید قرار نیست اتفاق خاصی بیفتد.

🎙بهاره آروین: تغییرات فرهنگی زنان ایران چشم‌گیر و فراتر از کشورهای همسایه است. زنان توانسته‌اند بسیاری از خواسته‌های خودشان را به عرصه حکمرانی تحمیل کنند. کاهش نرخ باروری و حق طلاق از این موارد است.

🎙فاطمه علمدار: برابری جنسیتی امتیازی نیست که فقط به زنان داده می‌شود. جامعه برای برون‌رفت از بحران‌های موجود، با نوعی سرگیجه فرهنگی مواجه است.

🎙زهرا اردکانی: اگر بر وزارت زنان تاکید می‌کنیم، یک بخشی از مسئله الگودهی به دختران در عرصه سیاست است. زنان شایسته‌ای برای تصدی پست‌های مدیریتی وجود دارند.

دیدن ویدیو در یوتیوپ:

۱۷ مرداد ۱۴۰۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی