امروز:   اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

خواهر میرحسین: من ۳ ماه و سیدمحمود ۷ ماه است که برادرم را ندیده‌ایم

1aدختر نخست وزیر محصور دوران دفاع مقدس در پایان با جمله‌ای به مشی پدر اشاره کرده و نوشته است: ‏هر دروغی در مورد ⁧‫حصر‬⁩ و غیره گفته می‌شود پدر بالبخند می‌گوید خوب است پوستر ⁧‫#دروغ‬⁩ ممنوع را بیاد بیاورند. ‏⁧‫اسب‌سواری‬⁩ ⁧‫شنا‬⁩ ⁧‫سفر‬⁩ و و و آزادی…/

*****

خواهر میرحسین موسوی در واکنش به اظهارات روز گذشته شمخانی مبنی بر اینکه محصوران هر که را بخواهند می‌توانند ببینند و در واقع در حصر نیستند اعلام کرده که سه ماه است میرحسین موسوی را ندیده است. وی همچنین خبر داده که برادر دیگرشان میرمحمود هم ۷ ماه است که نخست وزیر محصور دفاع مقدس را ملاقات نکرده است.

به گزارش کلمه، روز گذشته علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی در نمایشگاه مطبوعات ادعا کرد: “موسوی و کروبی هر کسی را که اراده کنند می‌توانند ببینند. واژه حصر واژه درستی نیست؛ این آقایان مد‌نظر شما در حصر نیستند.” او در پاسخ به خبرنگاری که پرسید پس ما می‌توانیم به دیدارشان برویم گفت: شما نمی‌توانید اما هر کس را که آنها بخواهند می‌توانند ببینند. ادعای گزافی که واکنش‌های مختلف را در شبکه‌ها و گروه‌های اجتماعی برانگیخته است.

پس از این اظهارات دو دختر میرحسین و رهنورد در رشته توییت‌هایی بر کذب بودن اظهارات شمخانی تاکید کرده و تصریح کرده‌اند که حصر همچنان ادامه دارد و هنوز ملاقات‌ها مانند سال‌های گذشته در اختیار و اراده زندان‌بانان زندان اختر است.

حالا خواهر میرحسین موسوی با انتشار صحبت‌های شمخانی نوشته است:

شما را به خدا این کلیپ را ببینید. چگونه می‌شود که انسان مسلمان باشد. و آن هم در رده‌بالا و مسئول مملکت باشد و این طور آشکار دروغ بگوید.

من خواهر میرحسین موسوی اعلام می‌کنم که ۳ ماه است برادرم را ندیدم و برادرش سید محمود ۷ ماه است ندیده است.

سابق ما توفیق داشتیم نانشان را ما از دم در می‌بردیم و می‌دادیم الان حدوداً ۴ ماه می‌شود به ما این اجازه را هم نمی‌دهند.

کجاست این آقای شمخانی؟!

در همین باره زهرا موسوی، یکی از دختران میرحسین در توییتر خود تصریح کرده بود: ‏راست گفتند که سه عزیز حصر نیستند از حصر بدتر شرایطی‌ست که قریب ٧ سال ادامه دادند تا هر کس برای دور کردن خود از قبح آن ناچار به توجیهی برایش باشد.

وی در توییتی دیگر آورده است: ‏دیدن زندانبان و مافوق زندانبان و حرف تکراری، تازه نیست. تازه یعنی تغییر! ‏وضع فعلا مثل قبل: هفته‌ای یکبار ما و خانواده به “اراده” گاه‌گدار زندانبان.

زهرا موسوی در توضیح آن نوشته است: ‏وقتی حرف از “اراده” گاه‌گدار زندانبان برای حتی خانواده نزدیک است، تکلیف خانواده دورتر و سیاسیون هم مشخص است. ‏⁧

دختر نخست وزیر محصور دوران دفاع مقدس در پایان با جمله‌ای به مشی پدر اشاره کرده و نوشته است: ‏هر دروغی در مورد ⁧‫حصر‬⁩ و غیره گفته می‌شود پدر بالبخند می‌گوید خوب است پوستر ⁧‫#دروغ‬⁩ ممنوع را بیاد بیاورند. ‏⁧‫اسب‌سواری‬⁩ ⁧‫شنا‬⁩ ⁧‫سفر‬⁩ و و و آزادی…

دختر میرحسین و رهنورد در توییت دیگر با انتشار بخشی از مصاحبه محمدحسین کروبی که گفته بود «فرد دیدارکننده با آقاى کروبى را نهادهاى امنیتى انتخاب کردند نه محصورین.» آورده است: ‏با دروغ‌های بی‌شماری مواجه شدند محصورین، نظیر استخر، اسب‌سواری، سفر، دیدار با افراد منتخبشان، دیدار آزاد با اقوام و خدمات پزشکی در حد سران قوا!

۱۰ آبان / ۱۳۹۶

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی