امروز:   شهریور ۲۸, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
سپتامبر 2024
د س چ پ ج ش ی
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
آخرین نوشته ها

«ملت خود می داند سرچشمه‌ی فتنه‌های فرهنگی و اجتماعی کجاست»

روغن ریخته نذر امامزاده؛ خانم خزعلی، چرا اعتراف دیرهنگام؟!
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیسی و یکی از کارگزاران رژیم ولایی که همواره مهر تایید بر روابط مرد سالارانه و عقب مانده حاکم و سیاست های زن ستیزانه ولی فقیه زده است دیروز در گفت‌وگویی تفصیلی با سایت دیدبان به تشریح برخی مسائل کاری خود در طول سه سال گذشته پرداخت و از جمله عنوان کرد : مخالف لایحه حجاب بودم، این لایحه غیرقابل اجراست/ ۱۰ درصد از دستگیری‌های پاییز ۱۴۰۱ زنان و دختران بودند/ برخورد گشت ارشاد با زنان تصمیم وزارت کشور بود، زنان دولت را هم به جلسه حجاب این وزارت راه ندادند .. او تلویحا تأیید کرد که نیروهای موسوم به «حجاب‌بان‌» با «مجوز» فعالیت می‌کنند…. /

****

مازنان/ در نقد عملکرد زن ستیزانه این کارگزار رژیم ولایی که ظاهرا برای جمع کردن دامن خود از بازوی سرکوب
بودن رژیم  دست به «افشاگری» زده است، در شبکه های اجتماعی آمده است:

یاسر عرب فعال اجتماعی

امثال خانم خزعلی بهتر است بدانند ملت خود می‌داند سرچشمه‌ی فتنه‌های فرهنگی و اجتماعی کجا بوده است؟
شما زمانی که مسئولیت داشتید بایست با صدای رسا در مقابل این حجم از نفرت پراکنی و تحقیر زنان و آشوب اجتماعی و فرهنگی ایستاده و هزینه‌ی آن را هم پرداخت می‌کردید!
افشاگری‌های این زمان شما بیشتر به هذیان سکرات موت سیاسی می‌ماند!

پروانه سلحشوری نماینده دوره دهم مجلس می گوید:

چرا باید مسئله عدم دعوت زنان در جلسات حجاب وزارت کشور و نبود نماینده زن در کارگروه مربوطه، الان مطرح شود، درحالی که معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در دولت سیزدهم می بایست خیلی زودتر از اینها از این راز پرده بر می داشت.

در مورد ساختار معاونت بانوان و وزرات کشور باید بگویم، معاونت بانوان زیر مجموعه های آنچنانی ندارد که دراین نهاد فعال باشند، در وزارت کشور هم مشاور و یا مدیر کل امور بانوان در سطح کشور داریم و به عبارتی در تمامی استان ها ما چنین ساختاری را داریم.

البته دست معاونت امور بانوان خالی است اما سوال این است که چگونه این معاونت از چنین اقتداری برخوردار نباشد که حتی برای جلسات نیز دعوت نشود.
خانم خزعلی بعد از این نوع برخورد می توانستند مطالبه محور باشند، نه اینکه بگذارند بعد از اینکه پرونده دولت سیزدهم بسته شد و اکنون که دولت آقای پزشکیان روی کار آمده و در حال تشکیل کابینه است، این موضوع را مطرح کنند. این عذر بد تر از گناه است.

من بخاطر نمی آورم که خانم خزعلی در حوزه زنان و جوانان صحبتی کرده باشند که قابل پیگیری باشد و جامعه زنان به آن بعنوان فعالیت این گروه  دلخوش باشد.

متاسفانه خانم خزعلی عملکرد خوبی دراین دوران نداشته و الان هم این صحبت ها همان مّثَل” روغن ریخته نذر امامزاده “است.

و دکتر سیمین کاظمی نوشت:

✍️انسیه خزعلی هم مانند دیگر سیاستمداران حالا که دستش از قدرت کوتاه شده، زبانش دراز شده است!

۱۰ مرداد ۱۴۰۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی