امروز:   مهر ۲۵, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
اکتبر 2024
د س چ پ ج ش ی
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
آخرین نوشته ها

در دو سال گذشته، ۳۰ دانشجوی دانشگاه الزهرا از تحصیل تعلیق شده اند

زهرا ناظم بکایی رئیس دانشگاه الزهرا به ایسنا گفته است که طی یکی دو سال اخیر حدود ۳۰ نفر از دانشجویان دانشگاه الزهرا تعلیق شدند. دو نفر از دانشجویان نیز به دلیل پرونده های امنیتی، تعلیق شده بودند و این حکم ارتباطی به دانشگاه ندارد. مراکز بالاتر به وضعیت این دانشجویان رسیدگی کرده بودند؛ چرا که این افراد ارتباطات خارج از کشور داشتند…./

****

وی در ادامه مدعی شد که “تمامی دانشجویان تعلیقی پس از اتمام دوره تعلیق به دانشگاه برمی گردند”.
ناظم بکایی همچنین از برگزاری “دوره های ارشادی” برای دانشجویان خبر داد و اظهار کرد: ما برای اینکه تا جایی که امکان دارد دانشجویان به کمیته انضباطی معرفی نشوند برای این افراد دوره هایی برگزار کردیم و با آنها به گفت و گو پرداختیم.

لازم به ذکر است که جمعی از دانشجویان دانشگاه الزهرا با راه‌اندازی کارزاری خواستار برکناری رئیس این دانشگاه شدند

این دانشجویان از وزیر علوم خواستند که زهرا ناظم بکایی، رییس این دانشگاه را برکنار کند.
آنها با انتقاد از عملکرد یک سال گذشته ناظم بکایی، مواردی همچون «بی‌نظمی، افت کیفیت خدمات و افزایش فشارهای روحی» را از جمله دلایل این درخواست ذکر کرده‌اند.

در متن این کارزار آمده است: «بیش از یک سال از انتصاب دکتر زهرا ناظم بکایی به ریاست #دانشگاه_الزهرا می‌گذرد و طی این مدت، دانشجویان با بی‌نظمی و بی‌کیفیتی مواجه بوده‌اند. به ویژه دانشجویان غیر بومی که تحت فشارهای بی‌سابقه‌ای قرار گرفته‌اند.»

به گفته این دانشجویان، «افت کیفیت تغذیه دانشجویان، عدم اختصاص خوابگاه به دانشجویان غیر بومی در مقاطع تحصیلات تکمیلی، افت کیفیت علمی دانشگاه و فشارهای روحی و روانی از سوی حراست» از جمله مواردی است که در دوران ریاست ناظم بکایی رخ داده است.

🗣به نظر می‌رسد رئیس دانشگاه الزهرا به جای وظایف دانشگاهی و آموزشی در مقام امنیتی و اطلاعاتی بیشتر انجام وظیفه کرده است.

۱۲ مهر

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی