امروز:   تیر ۱۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
ژوئن 2024
د س چ پ ج ش ی
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
آخرین نوشته ها

والیبال نوجوانان آسیا: دختران ایران با نتیجه ۳-۰ مقابل فیلیپین به برتری رسیدند

تیم نوجوانان دختر ایران در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف فیلیپین رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید تا نخستین گام را محکم بردارد و تقریبا حضورش در جمع هشت تیم برتر نهایی شود…معصومه قدمی امتیازآورترین بازیکن زمین بود. …./

*****

شاگردان فاطمه شعبان خمسه که نشان طلای مسابقات آسیای مرکزی را در گنجینه افتخارات خود دارند، در دیدار مقابل فیلیپین با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند تا سه امتیاز کامل این مسابقه را به دست آورند.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران این دیدار را با ترکیب معصومه قدمی، مبینا کریمی، یسنا آهنکوب‌رو، یلدا جعفری، هستی واحدی، لعیا پوررضا، مریم قاضی زاد (لیبرو) آغاز کرد و با شکست فیلیپین در صدر جدول گروه دوم قرار گرفت.

فاطمه شعبان خمسه سرمربی ایران گفت: «خستگی مسیر طولانی همچنان در تیم حس می‌شد اما توانستیم پیروز شویم و در بازی‌های بعدی نمایش بهتری ارائه خواهیم کرد.»

آیدا ولی‌نژاد دریافت‌کننده قدرتی ایران هم گفت: «فیلیپین جنگید ولی ما بهتر ظاهر شدیم. کمی ناهماهنگ بودیم و خودِ واقعی‌مان نبودیم. بازی به بازی پیشرفت می‌کنیم و هماهنگ‌تر خواهیم شد.»/ خبرگزاری صدا و سیما

۲۸ خرداد ۱۴۰۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی