امروز:   اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
می 2024
د س چ پ ج ش ی
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

ماموریت تازه شهرداری: برنامه‌ریزی و اقدامات جدی برای رشد زاد و ولد و ازدواج

زهرا آیت‌اللهی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران یک ماموریت تازه به شهرداری تهران محول کرد و گفت: آمار ازدواج در سال۹۶ ده درصد و آمار زادوولد ۲ درصد کمتر شده و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری باید در این موضوع برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشند و اقدامات عملی و جدی انجام بگیرد…/

*****

بنا به خبر سایت زمانه زهرا آیت‌اللهی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی یک ماموریت تازه به شهرداری تهران محول کرد: برنامه‌ریزی برای ازدیاد موالید. او در دیدار با رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: آمار ازدواج در سال۹۶ ده درصد و آمار زادوولد ۲ درصد کمتر شده و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری باید در این موضوع برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشند و اقدامات عملی و جدی انجام بگیرد. اوحدی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران هم قول داده تحکیم بنیان خانواده یکی از دستورکارهای جدی سازمان فرهنگی هنری در سالجاری باشد. هفته گذشته افشای جزئیاتی از بودجه شهرداری تهران نشان داد که به‌رغم تغییر اعضای شورای شهر نهادهای مذهبی و نظامی همچنان سهم ویژه‌ای در بودجه و اعتبارات دارند.

سیاست افزایش جمعیت با سخنان علی خامنه‌ای ولی فقیه، در سال ۱۳۹۲ آغاز شد. وی تصریح کرد که جمعیت ایران باید به ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون نفر برسد.

۲۱ اردیبهشت / ۱۳۹۷

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی