امروز:   فروردین ۳۰, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
آوریل 2024
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
آخرین نوشته ها

پیش به‌سوی تجمع سراسری معلمان ایران

بار دیگر معلمان خواهند آمد و برای تحقق مطالبات خود خیابان را تسخیر خواهند کرد. اما این‌بار در حالی به میدان خواهند آمد که برخی از همکاران و فعالان شرافتمند معلمان در تجمع ۱۱ اردیبهشت در تهران و چند شهر دیگر به صورت بی‌رحمانه‌ و غیرقانونی مورد تهاجم قرار گرفتند و متاسفانه هنوز خبری از آزادی و سرنوشت آنها نیست./
🔰 وعده ما :

پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

ساعت ۱۰ صبح

✅ تهران،مقابل: مجلس

✅ مراکز استان ها: مقابل ادارات کل

✅ شهرستان ها مقابل: ادارات آموزش و پرورش شهرستان

#همه_می‌آییم

🔸لایحه‌ی رتبه‌بندی معلمان شاغل حدود ۳۰ بار در وزارتخانه‌ی آموزش و پرورش مورد تجدید نظر قرار گرفته است، بعد از یک سال جار و جنجال دوباره از هیئت دولت برگشت داده شده است و هیچ خبری از اصلاحات نهایی آن نیست. چنین روند تغییرات و اصلاحاتی، نشانگر بی ‌کفایتی محض و عدم صلاحیت تیم تصمیم‌گیری در وزارتخانه‌ی آموزش و پرورش است.

🔸همسان‌سازی بازنشسته‌ها همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و متاسفانه بلاتکلیف مانده است. ظلم مضاعف به معلمان خرید خدمتی و نیروهای خدماتی و سرایداری همچنان باقیست.

🔸در این اوضاع آشفته که هیچ چشم‌انداز روشنی برای تحقق مطالبات معلمان و اصلاح وضعیت آموزش و پرورش وجود ندارد؛ متاسفانه وزیر آموزش و پرورش به جای رسیدگی به مشکلات آموزش و پرورش و انتقادپذیری، به تهدید معلمان مطالبه‌گر می‌پردازد و آنان را به اخراج تهدید می‌کند. بسی جای تاسف است که سکان‌دار آموزش و پرورش چنین سخنان نسنجیده‌ای را به زبان می‌آورد.

🔸انجمن صنفی معلمان فارس در راستای حمایت از فراخوان تجمع ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی کشور از معلمان شاغل و بازنشسته شجاع و شرافتمند دعوت به عمل می‌آورد تا بار دیگر به خیابان بیایند و علاوه بر مطالبه‌ی آزادی معلمان دربند و بازداشتی و پایان تهدید و پرونده سازی، ثابت کنند که برای تحقق مطالبات قانونی خود راسخ‌تر از گذشته هستند و هیچ تهدید و ارعابی نمی‌تواند اراده‌ی آنان را متزلزل نماید.
(بخشی از بیانیه انجمن صنفی معلمان فارس در #حمایت از فراخوان تجمع ۲۲)

خیابان را پس میگیریم


منبع : کانال صنفی معلمان ایران
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی