امروز:   مهر ۲۵, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
اکتبر 2024
د س چ پ ج ش ی
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
آخرین نوشته ها

زهره سرو، زندانی سیاسی، به بیماری سرطان مبتلا شده است.

صدای زندانیان کمتر شناخته شده باشیم!
زهره سرو علیرغم ابتلا به سرطان دهانه رحم، از حق درمان محروم مانده است. او در زندان شرایط دشواری را تجربه می‌کند. مادرش را در بدترین شرایط از دست داده. وضعیت جسمی مادر این زندانی در دو سال آخر به قدری وخیم بود که حتی قادر به ملاقات او در زندان هم نبود. …./

*****

🔸️از مجموع شش سال حبس ناعادلانه‌ی #زهره سرو، زندانی سیاسی، سه سال سپری شده است اما برای چندمین با درخواست آزادی مشروط وی مخالفت شده است.
🔴 زهره سرو در تاریخ ۲مهر۱۴۰۰ بازداشت و به هفت سال حبس تعزیری محکوم شد که شش سال از آن قابل اجراست. این حکم بابت اتهام «اجتماع، تبانی و تبلیغ علیه نظام» برایش صادر شد.
🔸️زهره سرو و دیگر زندانیان سیاسی تنها به دلیل ایستادن در سمت مردم، آزادی‌خواهی، عدالت‌طلبی، ظلم‌ستیزی، دادخواهی و شرافتمندانه زیستن به بند کشیده شده‌اند. امروز زمان آن رسیده است که ما نیز دادخواه و انعکاس صدای ایشان باشیم.
او در زندان شرایط دشواری را تجربه می‌کند. مادرش را در بدترین شرایط از دست داده. وضعیت جسمی مادر این زندانی در دو سال آخر به قدری وخیم بود که حتی قادر به ملاقات او در زندان هم نبود. تا این‌که چندی پیش، مادرش را از دست داد و پس از آن تنها توانست در مراسم خاک‌سپاری مادر شرکت کند.
هم‌اکنون بنا بر گفته یک منبع معتبر این زندانی سیاسی مبتلا به بیماری سرطان، شده و البته از حق درمان هم محروم مانده است.
به‌تازگی با درخواست آزادی مشروط زهره سرو مخالفت شده است.

 

۱۹ مهر ۱۴۰۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی