امروز:   تیر ۸, ۱۴۰۳    
ما زنان در شبکه های اجتماعی
ژوئن 2024
د س چ پ ج ش ی
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
آخرین نوشته ها

نورآباد لرستان؛ قتل یک دختر ۱۸ ساله توسط نیروهای انتظامی

راضیه رحمانی دختر ۱۸ ساله اهل نورآباد استان لرستان  روز پنج‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۳در رابطه با  هجوم نیروهای انتظامی به منزل‌شان به بهانه کشف مواد مخذر و مشاجره لفظی با ماموران با شلیک مستقیم نیروهای انتظامی به سرش در منزل خانوادگی خود کشته می‌شود…

***

یک دختر ۱۸ ساله اهل روستای “گویژه” واقع در منطقه “کاکاوند شهرستان نورآباد استان لرستان با هویت راضیه رحمانی در منزل خانوادگی خود و با شلیک مستقیم نیروهای انتظامی جهموری اسلامی ایرانکشته شد.

بر اساس گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، روز پنج‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، یک دختر ۱۸ ساله با هویت راضیه رحمانی در روستای “گویژه” نورآباد پس از هجوم نیروهای انتظامی به منزلشان توسط یکی از نیروهای انتظامی پاسگاه “چشمه سفید” با شلیک گلوله به سرش در دم جانباخت.

به گفته یک منبع مطلع، نیروهای انتظامی به بهانه کشف مواد مخدر به منزل شکررضا رحامانی هجوم برده و به دلیل مقاومت اعضای خانواده با هجوم نیروهای انتظامی به منزلشان، میان آنها درگیری لفظی و مشاجره صورت گرفته و یکی از ماموران با سلاح کلت کمری راضیه رحمانی را از ناحیه سر هدف قرار داده و در دم جانش را از دست داده است.

قابل ذکر است که مراسم خاکسپاری راضیه رحمانی روز شنبه ۲ تیرماه در آرامستان “گلزار شهدای لک هرسین” از توابع استان کرمانشاه برگزار شده است.

۳ تیر ۱۴۰۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی