امروز:   تیر ۳, ۱۴۰۳    

گزارشی از آخرین وضعیت وریشه مرادی در زندان اوین

وریشه مرادی که به بغی متهم است، علی‌رغم گذشت ۳۲۰ روز از زمان دستگیری، همچنان به‌صورت بلاتکلیف در زندان اوین به‌سر می‌برد. این متهم سیاسی با وجود مشکلات جسمانی و بیماری‌های متعدد نیازمند رسیدگی پزشکی است و بیش از چهل روز است که از تماس تلفنی و ملاقات با خانواده و وکیل‌اش محروم است…

***

هرانا: یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این زندانی سیاسی گفت: «وریشه مرادی از بیماری‌های متعددی از جمله درد مفاصل و کمر رنج میبرد و به سختی قادر به راه رفتن است. همچنین او از زمان بازداشت تاکنون با کاهش وزن شدیدی مواجه شده است. وی در سه ماه اخیر به دلیل بیماری، دو بار به بیمارستان خارج از زندان اعزام شده است، اما رسیدگی تخصصی صورت نگرفته و تنها پزشکان بیمارستان به معاینه وی اکتفا کرده اند. در صورتی که وریشه نیازمند رسیدگی تخصصی پزشکی اعم از فیزیوتراپی و آزمایشات متعدد است که این رسیدگی ها تاکنون انجام نشده است».

وریشه مرادی از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری به دستور قاضی ابوالقاسم صلواتی، رئیس شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب تهران از ملاقات و امکان برقراری تماس تلفنی با خانواده و وکیل محروم شده و کماکان با این محرومیتها مواجه است. همچنین، علیرغم ارجاع پرونده او به دادگاه انقلاب، تاکنون به پرونده وی رسیدگی نشده است».

#ژن_ژیان_ئازادی
#اعتراضات_سراسری

۲۶ خرداد ۱۴۰۳

نظرات بسته است

جستجو
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
آرشیو مطالب قدیمی